• Ruime voorraad (ook custom)
  • Geen verzendkosten
  • Op sterkte leverbaar
  • Uitstekende service
  • Al 100 jaar gespecialiseerd in brillen
€ 0,00
Gratis verzending

Meest gestelde vragen

1. Hoelang is jullie levertijd?
 De meeste brillen zijnop voorraad, de levertijd is gemiddeld tussen de 24- en 48 uur. Moet een bril speciaal voor je gemaakt worden of hebben we de bril niet op voorraad dan is de levertijd gemiddeld tussen de 7- en 14 dagen. Mocht dat zo zijn dan ontvangt u natuurlijk een berichtje van ons.
2. Hoe gaat het verder na mijn bestelling?
Als wij uw betaling binnen hebben en wij hebben de bril op voorraad, dan proberen we de bestelling nog diezelfde dag te verzenden. U ontvangt altijd een bevestigingsmail als de bril of de onderdelen verzonden zijn.
3. Hoe gaat het met de garantie?
Wij geven u twee jaar garantie op uw aankopen bij normaal gebruik. Maar ook als het buiten de garantieperiode valt kunnen wij u helpen een oplossing te zoeken.

Niet onder de garantie valt
Normale slijtage van het product
Schade door impact
Schade door het niet naleven van de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing 
Schade veroorzaakt door transport of opslag
4. Kan de Oakley ook op sterkte?
Wij leveren vele modellen van Oakley, Gloryfy en KOO op sterkte. maar door de ruime keus in mogelijkheden
is het verstandig om langs te komen, zodat u kunt passen en wij u de beste mogelijkheden kunnen adviseren.
Of u kunt ons via de mail benaderen 
5. Hoe regel ik mijn betaling vanuit het buitenland?
Wanneer u een bestelling vanuit het buitenland wilt plaatsen, kunt u kiezen tussen Paypal, Creditcard, Bancontact of Overboeking. 

U kunt het bedrag ook overmaken op:

T.a.v. de Jong Optiek
IBAN: NL68RABO0371909538
BIC:RABONL2U

Als u er niet uit komt kunt met ons contact opnemen: service@sportbrillenshop.nl
6. Als ik niet tevreden ben, kan ik de bril retour sturen?
Mocht u bij aflevering niet tevreden zijn over het geleverde artikel verzoeken
wij u ons zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen het pakketje retour te sturen. Reeds gedragen producten kunnen niet worden geretourneerd. 
Retouren worden alleen geaccepteerd in de originele onbeschadigde verpakking
en het product zelf dient onbeschadigd zijn. Uw aankoopbedrag zal na een correcte ontvangst
zo spoedig mogelijk aan u worden uitbetaald.

Bij Oakley skibrillen dient het witte label nog aan de bril te zitten en het folie nog over het glas zoals het is afgeleverd. 

Retouren kunt u zenden aan :
Sportbrillenshop.nl
Hoofdstraat Oost 31
8471 JH WOLVEGA

Vergeet niet uw naam en adres te vermelden bij het retourneren van het artikel. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
7. Ik wil met creditcard betalen, is dat mogelijk?
Met een creditcard bij ons betalen is zeker mogelijk, kies dan voor de optie Paypal of creditcard.
8. Is het mogelijk mijn bestelling bij een post.nl of een DHL punt af te leveren?
Ja, als u een Post.nl/ DHL punt hebt waar u zelf uw bestelling wilt ophalen, kunt u dit bij opmerkingen vermelden.
9. Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
U mag natuurlijk mailtje sturen naar 
Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Veilig en uitgebreid betaalgemak

Filteren
topmenu boven
Toon de resultaten
Menu