• Ruime voorraad (ook custom)
  • Geen verzendkosten
  • Op sterkte leverbaar
  • Uitstekende service
  • Al 95 jaar gespecialiseerd in brillen
€ 0,00
Gratis verzending

Meest gestelde vragen

1. Hoelang is jullie levertijd?
Doordat we ook een optiekzaak hebben zijn de meeste brillen op voorraad, dus dan is de levertijd gemiddeld tussen de 24-en 48 uur. Moet een bril speciaal voor je gemaakt of hebben wij de bril niet op voorraad dan is de levertijd gemiddeld tussen de 8- en 14 dagen.
2. Hoe gaat het verder na mijn bestelling?
Als wij uw betaling binnen hebben en wij hebben de bril op voorraad dan proberen wij de bestelling nog diezelfde dag te verzenden. U krijgt in ieder geval een mail als de bril of onderdelen verzonden zijn.
3. Hoe zit het met de garantie?
Natuurlijk geven wij u een jaar garantie op uw aankopen. Maar ook als het buiten de garantieperiode valt willen wij u helpen een oplossing te zoeken.
4. Kan de Oakley ook op sterkte?
Wij leveren vele modellen van Oakley op sterkte. maar door de ruime keus in mogelijkheden
is het verstandig om langs te komen zodat u kunt passen en wij u de beste mogelijkheden kunnen adviseren.
5. Hoe regel ik mijn betaling vanuit het buitenland?
Wanneer u een bestelling vanuit het buitenland wilt plaatsen, kiest u voor de optie Paypal.
U kunt het bedrag ook overmaken op:

T.a.v. de Jong Optiek
IBAN: NL68RABO0371909538
BIC:RABONL2U

Als u er niet uit komt kunt met ons contact opnemen: service@sportbrillenshop.nl
6. Als ik niet tevreden ben, kan ik de bril retour sturen?
Mocht u bij aflevering niet tevreden zijn over het geleverde artikel verzoeken
wij u ons zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen een bericht te
sturen naar service@sportbrillenshop.nl  Reeds gedragen producten kunnen niet
worden geretourneerd. Retouren worden alleen geaccepteerd als de verpakking
en het product onbeschadigd zijn. Uw aankoopbedrag minus de verzendkosten
zal na correcte ontvangst aan u worden betaald.

Retouren kunt u zenden aan :
Sportbrillenshop.nl
Hoofdstraat Oost 31
8471 JH WOLVEGA

Vergeet niet uw naam en adres te vermelden bij het retourneren van het artikel. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
7. Ik wil met creditcard betalen, is dat mogelijk?
Ja u kunt bij ons ook met creditcard betalen, u kiest dan voor de optie paypal.
8. Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
U kunt dan een mailtje sturen naar service@sportbrillenshop.nl
Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Veilig en uitgebreid betaalgemak

Filteren
topmenu boven
Toon de resultaten
Menu